خرید بک لینک دائمی و قدرتمند 100% تضمینی کسبویار

بدین ترتیب که مخاطبان با خواندن محتوا به ارزشمندی آن پی برده و درصدد دریافت بک لینک از سایت مذکور به سایت خود شوند. ازاین‌رو خرید بک لینک را یک روش غیرعادلانه برای دریافت امتیاز دانسته و در صورت پی بردن به غیرطبیعی بودن بک لینک‌ها وب‌سایت خاطی را به جریمه‌های سنگینی محکوم میکند. اما با روشهای زیادی می توان گوگل را دور زد تا متوجه خرید backlink ما نشود. برند نشان دهنده هویت یک کسب و کار است هر چه این برند بهتر شناخته شد برای یک کسب و کار بهتر است چرا که موجب اعتمادسازی و افزایش فروش می‌شود. خرید بک لینک و ثبت آن با اسم برند موجب می‌شود اسم برند شما دیده شود و اعتبار زیادی بگیرد. چنانچه بتوانید از وب سایت‌های معتبر زیادی بک لینک دریافت کنید و اسم برند خود را نیز در آن‌ها تکرار کنید علاوه بر این که قدرت و اعتبار زیادی را به سایت شما منتقل می‌شود برند کسب و کار شما نیز بهتر شناخته می‌شود.

همچنین، بک لینک‌ های جعلی و ناقص ممکن است توسط موتورهای جستجو شناسایی شوند و موجب مجازات شما در نتایج جستجو شوند. بنابراین، برای خرید بک لینک از کمک کارشناسان و متخصصان سئوروز بهره ببرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. میتوانیم به شما راهکارهای مناسب و راهنمایی‌هایی برای خرید بک لینک با کیفیت و مؤثر ارائه بدیم. بک لینک یکی از پایه‌های موفقیت در دنیای مجازی است که هرروزه جایگاه‌های خوب آن توسط سایتهای بزرگ به تسخیر درمی‌آید.

دلیل این امر نبود واسطه در سفارش بک لینک است و شرکت ما انحصاری در سایت هایی که توسط خودمان راه اندازی و رشد پیدا کرده است لینک سازی شما را انجام میدهد. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه. مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید.

پس از فعال شدن محتوا ، می توانید با وبلاگ نویسان یا روزنامه نگارانی که به محتوای قدیمی پیوند داده اند تماس بگیرید تا از نسخه به روز شده شما مطلع شوند. کلید بدست آوردن پیوندهای متنی یافتن چشم انداز مناسب پیوند برای دستیابی به آن است. با تحقیق در مورد مقالاتی که مربوط به محتوایی هستند که تبلیغ می کنید و از قبل دارای بخش “بیشتر بخوانید” ، می توانید آنها را پیدا کنید .

کافیه فقط با ابزارهایی مثل ahrefs بررسی نمایید تا متوجه شوید که خبری از رپورتاژهای چند میلیونی و یا اجرای کمپین های رپورتاژهای خبری چند ده میلیونی نیست. همان‌طور که از ابتدا نیز بدان تأکید فراوان کرده‌ایم، تولید محتوای کیفی را برای موفقیت در استراتژی ساخت بک لینک باید در دستور کار خود قرار دهید. البته محتواها نیز باید دارای مشخصات فنی و ساختاری مورد تأیید بسیاری باشند.

کدام نوع بکلینک قوی تر و موثرتر است ؟

خرید بک لینک دانشگاهی از سایت‌های دانشگاهی به خاطر اعتبار دامنه های این سایت ها بسیار موثر است. سئوروز با داشتن ارتباطات قوی در این زمینه امکان خرید بک لینک دائمی در سایت های دانشگاهی یا خرید بک لینک edu را دارد. همان لینک های معمولی هستند که در بسیاری از وب سایت ها دیده می شوند. گوگل، مقصد این لینک ها را بررسی می کند و در صورتی که توسط یک سایت معتبر لینک داده شوند، رتبه بندی سایت مقصد بهبود می یابد.

برای آشنایی بیشتر با این روش و عواقب ناشی از آن، مقاله سئوی منفی را حتما مطالعه کنید. البته که گوگل صراحتا اعلام کرده است که خرید بک لینک برخلاف سیاست‌های این سایت بوده و به‌عنوان تخلف شناخته می‌شود. مشکل دقیقا همان جایی است که کاربران تصور می‌کنند با خرید رای می‌توان گوگل را فریب داد، اما سیستم نظارت گوگل بر خرید بک لینک بسیار پیچیده و قدرتمندتر از تصور کاربران است. اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید. بک لینک در واقع همان لینکی است که از سایت دیگر به سایت شما داده می شود.

با این حال در برخی از پروژه های لینک سازی، کاربران تنها با خرید بک لینک ارزان به تعداد کم و بهینه سازی سئو داخلی تونستند رشد قابل توجهی رو به وجود بیارن. یکی از مهمترین مزیت های خرید بک لینک با کیفیت، افزایش رتبه سایت در گوگل، مدت کوتاهی بعد از ساخت بک لینک هست. بک لینک های باکیفیت باعث استیبل شدن و ماندگاری رتبه شما در مدت زمان طولانی خواهند شد در حالیکه بک لینک های بی کیفیت معمولاً ماندگاری کوتاه مدت دارند. خرید بک لینک های رپورتاژی وبلاگی جزو ارزان‌ترین و موثرترین بک لینک های معتبر و با کیفیت به شمار می رن. رپورتاژهای وبلاگی هم به رپورتاژهایی گفته می شه که در وبلاگ های ایرانی منتشر می شن. به همین خاطر، بک لینک هایی که از این رپورتاژها دریافت می کنید، بک لینک رپورتاژی وبلاگی نامیده میشه.

سوشیال سیگنال یا بک لینک؟

به همین دلیل، خرید بک لینک‌ها برای بسیاری از وبمستران و کسب و کارهای آنلاین جذاب است. این مقاله به بررسی مزایا و معایب خرید بک لینک می‌پردازد و تأثیر آن بر رتبه‌بندی سایت‌ها را بررسی می‌کند. خرید بک لینک طبیعی یکی از فاکتورهای اصلی برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد.

برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود.بهترین روش لینک سازی، علاوه بر میکس بودن، لینک سازی لایه ای است.لایه های دوم و سوم به قدرتمند تر شدن بک لینک لایه اول کمک خواهند کرد. اگر سوالی درباره بک لینک ها و اثر آن ها دارید و یا از بک لینک و شیوه کار با آن ها شناخت ندارید نیز می توانید از ما بپرسید و به صورت کامل راهنمایی دریافت کنید. هم چنین ما پس از خرید بک لینک راهنمایی هایی برای موفقیت وب سایت شما ارائه خواهیم نمود. حتی خود گوگل هم در ابتدا یک گاراژ فاقد امکانات را به مبلغ ناچیزی اجاره کرد. یادتان نرود که هزینه سئو و بک لینک های وب سایت شما، در حقیقت نوعی هزینه سرمایه گذاری بوده و باعث کسب درآمد شما در آینده می گردد.

هیچ متخصص سئو منکر قدرت بالای بک لینک‌های واقعی در ارتقا وب‌سایت‌ها نیست. بدین ترتیب این موضوع زمانی مشکل می‌شود که خرید تعداد فراوانی بک لینک جزء اهداف مدیران وب‌سایت‌ها شده و گاهی بر تولید محتوای متنی اولویت داده می‌شود. البته نمی‌توان انکار کرد که تولید نوشته‌های با کیفیت نیز آهسته و پیوسته شما را به موفقیت می رساند ولی اثر فوری و سریع بک لینک را ندارد. ولی ترکیب این دو باهم مانند بمب انرژی عمل نموده و سئو را به‌یک‌باره تقویت و پیروزی را برای این فرآیند تضمین می‌کند. پس بیایید اصولی پیش بروید و در ابتدا تهیه محتوای متنی قدرتمند را در دستور کار خود قرار داده و سپس در یک فرصت خوب به دنبال بک لینک‌هایی از وب‌سایت‌هایی معروف، توانمند و باکیفیت باشید.

در نظر داشته باشید که خرید بک لینک بدون شک به نفع سایت شما می‌ باشد. اگر این کار به صورت درست و از یک مجموعه معتبر انجام شود می‌ تواند نتایج بسیار عالی برای شما در پی داشته باشد. پس بهتر است با توجه به محتوای سایت خود یک بک لینک بسیار مناسب و عالی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

مدتهاست که دریافت بک لینک های انبوه برای یک سایت به هدف افزایش رتبه، دیگر اثر بخش نیستند و در خوشبینانه ترین حالت باعث بی اثر شدن بک لینک ها می شود. بنابراین جهت دریافت بک لینک های تقویتی اثر بخش لازم است آن ها را با متدهای جدیدی به کار بگیرید که یکی از این متدها استفاده بک لینک های تقویتی در لایه دوم به بعد در شبکه لینک سازی است. بنابراین در هر سری از اجرای کمپین های تقویتی، انتخاب لایه اصلی است که حائز اهمیت است و همواره پیشنهاد ما، استفاده از منابع متنوع جهت لینک سازی تقویتی می باشد. گرچه سفارش بک لینک های تقویتی به عنوان تقویت کننده بک لینک ها و رپورتاژهای شما در نطر گرفته می شوند اما خود این لینک ها نیز نیازمند تقویت در لایه های بعدی هستند. به همین دلیل کلیه کمپین های تقویتی سئوسل به صورت چند لایه ای اجرا می شوند به طوری که در لایه اصلی منبع تقویتی مورد درخواست شما ایجاد شده و در لایه های بعدی، لایه قبلی تقویت می گردد. این ساختارهای چندلایه ای، طبیعی سازی لینک سازی را به بالاترین حد خودش می رساند.

گرفتن بک لینک آنقدر اهمیت دارد که یک بی دقتی در نحوه گرفتن بک لینک یا انتخاب اشتباه وب سایت برای بک لینک، می تواند سئو سایت را به یکباره تحت تاثیر قرار دهد. با خرید بک لینک قوی مطابق با آخرین استانداردهای روز سئو و الگوریتم های جدید گوگل از تیم وب پویا، اعتبار دامنه و بازدید سایت خود را چند برابر کنید. تیم وب پویا شما را در امر انتخاب و خرید بک لینک با کیفیت متناسب با حوزه کاری شما راهنمایی می کند.

برای این کار سرویس لینک سازی جامع توسط نشونت ارائه شده تا عزیزانی که آشنایی کافی با لینک سازی ندارند یا قصد دارند تمام مراحل را به نشونت بسپارند، بتونند از این سرویس استفاده کنند. بهترین بک لینک ها بک لینک های محتوایی هستند که در نظر گوگل به طور طبیعی جلوه کنند و همچنین در سایت های پربازدید که خود رتبه خوبی در گوگل دارند قرار گیرند. احتمال بسیار پایینی دارد که بتوانید بدون دریافت و خرید بک لینک معتبر، مناسب و منظم، صعود خود را به رتبه های برتر تجربه نمائید. البته این به حوزه کاری شما و موضوع فعالیتتان نیز بستگی دارد و پاسخی قطعی نمی‌توان داد. خرید بک لینک به طور حتم از دید گوگل یک تکنیک کلاه سیاه است با این وجود اگر استانداردهای لینک سازی خارجی را شناخته و به درستی رعایت کنید میتوان آن را در دسته کلاه خاکستری قرار داد. اگر در نهایت تصمیم قطعی بر خرید بک لینک گرفتید، حتما باید تاثیر آن را در انتهای کار بسنجید.

برای مثال شما برای دانلود یک نرم افزار از سایت خود به سایت دیگری لینک میدهید، این لینک دانلود نرم افزار یک نوع بک لینک برای سایت مقابل است. به طور کلی خرید بک لینک و انجام اصولی آن برای سایت می تواند اثر مثبتی بر سئو و بهینه سازی سایت بگذارد. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند.

اجازه بدهید با یک مثال در دنیای واقعی بک لینک را برایتان توضیح دهیم. فرض کنید که بیماری برای درمان به یک پزشک قلب مراجعه کرده و پزشک او را به یک پزشک متخصص‌تر ارجاع می‌دهد. در چنین شرایطی بیمار به‌خاطر اعتباری که از پزشک اول دریافت کرده است، به پزشک دوم اعتماد می‌کند. در ابتدای این بخش اشاره کردیم که بک لینک ها هر چقد مفید باشند به همان اندازه هم مشکل ساز هستند. به طور کلی لینک دهی، چه داخلی و چه خارجی، اصول و قواعد خودش را دارد. شما نمی توانید به هر صفحه ای از سایتتان لینک بدهید و ارتباطی میان صفحات برقرار کنید.

لینک سازی تقویتی (سوشیال بوکمارک)

ما در وبمسترسلام تضمین می دهیم کلیه بک لینک های خریداری شده از نوع بک لینک طبیعی و دائمی هستند و هیچ ضرری برای سایت شما ندارند. سون بک لینک به ارائه خدمات تولید محتوا فوق العاده با کیفیت نیز می پردازد. متاسفانه اخیرا برخی افراد بدون توجه به الگوریتم های گوگل، شروع به برنامه نویسی تحت وب کرده و پلن های بک لینک شما را به صورت اتوماتیک محاسبه می کنند. بایستی خاطرنشان کنیم که موتور جستجوی گوگل، قادر به تشخیص هر نوع الگوریتم و الگویی می باشد. پس به این نتیجه می رسیم که لینک خریدن تاثیر خوبی بر سئو سایت شما دارد اگر لینکها از سایتهای قدرتمند و معتبر گرفته شده باشد.

بک لینک‌های پروفایلی بک لینک‌هایی هستند که در پروفایل کاربری وب سایت‌های معتبر ثبت می‌شوند. ثبت نام و ساخت حساب کاربری در این سایت ها اغلب بسیار سخت و زمان بر است. و گاها امکان ساخت بک لینک پروفایلی در این سایت‌ها برای کسانی که در این زمینه تجربه ندارند وجود ندارد برای همین خرید بک لینک پروفایلی این سرویس بهترین راهکار برای بهره بردن از اعتبار این سایت‌ها است. بک لینک و رپورتاژ هر دو مفاهیم مرتبط با سئوی خارجی سایت هستند که معنا و مفهمومی متفاوت با هم دارند. بک لینک یا Backlink به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌های دیگر به وبسایت شما ارجاع می‌دهند. بک لینک‌ها می‌توانند به صورت متنی یا تصویری باشند و به شما کمک می‌کنند تا اعتبار سایت شما در موتورهای جستجو مانند گوگل بالا برود.

با ایجاد این نوع محتوا، فرصت هایی را برای سایت های دیگر ایجاد می کنید تا به محتوای شما لینک دهند. همچنین، در الگوریتم PageRank اهمیت لینک دهنده‌ها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. لینک‌هایی که از صفحات معتبر و با رأسیت بالا به یک صفحه اشاره می‌کنند، اهمیت بیشتری دارند و می‌توانند رأسیت صفحه مقصد را بهبود بخشند. تمامی سایت هایی که در راش وب بصورت ناشر رپورتاژ آگهی و یا بک لینک ثبت شده اند. بعضی از سرویس ها همچون سرویس های بک لینک تقویتی ممکن هست نهایتاً در عرض 48 ساعت تکمیل و گزارش‌ها خدمت شما ارائه بشه؛ اما بعضی از سرویس ها همچون سرویس بک لینک جامع ممکن هست تا 3 ماه نیز به زمان جهت اجرا نیاز داشته باشند. در صورتی که سفارش بک لینک وبلاگی ایرانی، در هر سفارش به تعداد بالا انجام بشه، تخفیفی متناسب با حجم سفارش از 5 تا 25 درصد، در لیست سفارشات شما به صورت خودکار لحاظ خواهد شد.

بلکه اعتبار و تراست سایت رو همواره ملاک سنجش آتوریتی در نظر می گیریم که به نوعی یک معیار نسبی محسوب میشه و به سادگی قابل سنجش نیست. چهار نمونه از سایت های خبری مجله ای اختصاصی جهت ایجاد بک لینک های رپورتاژی رو در ادامه ملاحظه می کنید (تعداد کل این منابع 50 سایت بوده و لیست زیر صرفاً برای بررسی نمونه بک لینک هست). ساخت و مدیریت وبلاگ های ایرانی و لینک سازی در وبلاگ ها زمان بر هست. نشونت با ارائه بک لینک هایی که در قالب رپورتاژ وبلاگی ساخته میشن این امکان رو در اختیار شما قرار میده. ابتدا پکیج یا پکیج های موردنظر خودتون رو که در ادامه در موردش توضیح دادیم به تعداد دلخواه به لیست سفارش اضافه و سفارش بک لینک رو ثبت کنید.

  • اما در این میام یک اصل بسیار مهم وجود دارد که بک لینک خریداری شده باید با کیفیت و مفید باشد.
  • این فاکتور با توجه به عمر دامنه، نوع آن، تعداد بک لینک های دریافتی، میزان فعالیت در شبکه های اجتماعی، تعداد لینک های خروجی و … تعیین می شود.
  • اما به طور میانگین، می توانید در محتوای خود ۱% کلمه کلیدی، ۴% متن مرتبط با موضوع، ۵% متن عمومی، ۲۰% آدرس و ۷۰% متن حاوی نام برند به کار ببرید.
  • تمام برنامه محتوایی سایت شما و تمام هزینه هایی که برای کسب و کار خود می کنید، وابسته به اثربخشی این مرحله از سئو است.
  • برای دریافت نمونه بک لینک به کارشناسان ما پیام بدین تا براتون نمونه ارسال کنند.

داشتن بک لینک به عنوان یک فاکتور مهم در سئو می باشد و در کنار دیگر فاکتورها و به عنوان یک مکمل اثرگذار خواهد بود. از آنجائیکه فاکتورهای متفاوتی در سئوی سایت دخیل هستند هیچگونه تضمینی در قبال تاثیرپذیری مثبت یا منفی از بک لینک ها نمی توان ارائه داد. در صورتیکه در حین سفارش، استراتژی مناسبی را در نظر بگیرید، بدون شک احتمال اثرگذاری بک لینک ها افزایش خواهد داشت و می توانید خرید بک لینک طبیعی داشته باشید. دیگر دوره خرید بک لینک انبوه مستقیم به پایان رسیده است و خرید این نوع بک لینک ها برای صفحات سایت شما حتی می تواند باعث افت رتبه گردد. اما با این حال بک لینک های انبوه هنوز هم برای تقویت بک لینک های لایه های بعدی لینک سازی و یا برای تسریع در ایندکس شدن آن ارائه می شوند که به عنوان یک سرویس مکمل لینک سازی نیز می توان از آن استفاده نمود. در صورتی که قصد خرید بک لینک جامع نداشته باشید، می توانید خرید بک لینک رپورتاژی را به صورت جداگانه در برنامه خود قرار دهید.

توجه کنید که معیارهای دامنه یا دامین اتوریتی به تنهایی به شما نمی گوید که یک سایت با کیفیت است یا خیر. بسیاری از سایت‌های مورد استفاده در PBN بر روی دامنه‌هایی ساخته شده‌اند که قبلاً دارای اعتبار دامنه بالایی (DA) هستند، که معیاری برای ارتباط یک وب‌سایت با یک جایگاه خاص است. به دنبال سایتی با طراحی خوب، مقاله‌های اصلی، موضوع واضح و چند پست با عنوان «نویسنده مهمان» باشید. برای محاسبه رأسیت هر صفحه، الگوریتم PageRank از مفهوم ماتریس مرتبه ناپذیر استفاده می‌کند.

تمام برنامه محتوایی سایت شما و تمام هزینه هایی که برای کسب و کار خود می کنید، وابسته به اثربخشی این مرحله از سئو است. تاکتیک های زیادی برای دریافت بک لینک از سایت های دیگر وجود دارد و توسط اساتید سئو آموزش داده می شود، اما بسیاری از این تاکتیک ها قدیمی و ناکارآمد هستند و حتی ممکن است خلاف راهنماها و دستورالعمل های گوگل باشند. سایت هایی که در اینجا معرفی کردیم، مهمترین و معتبرترین مراجع آموزشی در زمینه جذب بک لینک هستند. پیشنهاد می کنیم این سایت ها را دنبال کنید و در خبرنامه های ایمیلی آن ها هم عضو شوید.

ما افراد بسیاری را بدین صورت مشاهده نموده ایم و این پدیده خود از اهمیت فوق العاده سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد. متخصصان سئو معتقدند که بک لینک های با کیفیت بالا ، عامل بسیار موثری در سئو سایت هستند که به شما کمک می کند رتبه وب سایت خود را در نتایج موتور جستجو بهبود دهید. بک لینک های با کیفیت باید در سایت های معتبر و پربازدید قرار گیرند و رتبه و اتوریتی بالایی داشته باشند. اگرچه بی‌شک لینک‌های فالو سودمندتر هستند، اما باید قبول کنید که هیچ وب‌سایت در حال رشدی که طبیعی باشد همه بک لینک های آن فالو نیستند. بلکه در میان بک لینک‌های آن حتماً نمونه‌های نوفالو نیز به قطع یقین وجود دارد. شما نیز برای طبیعی جلوه دادن فرآیند لینک سازی حتماً به این اصل دقت نموده و لینک‌های فالو و نوفالو را هم‌تراز هم و به‌گونه‌ای کاملاً طبیعی در کنار هم به‌پیش ببرید تا گوگل را متوجه دست‌کاری عمدی خود در فرآیند ساخت لینک نکنید.

طبق تجربه میگویم، تاثیر بک لینک ها وقتی سئوی داخلی و تکنیکال سایت تان مشکل دارد، به شدت اندک است و عملا بخش اعظمی از بودجه تان در این شرایط به هدر میرود. اول اینکه احتمال دارد مشاوران سایت خودشان اقدام به بررسی سایت تان کرده و با توجه به شرایط سئو آن، بهترین پلن ها و بسته های بک لینک را به شما پیشنهاد کنند. در درجه دوم هم اینکه با مسئولان و مشاوران صحبت کرده، ببینید چقدر بر اصول سئو تسلط دارند و اگر متوجه شدید تخصص کمی دارند، یا اینکه قصدشان صرفا فروش است و نه راهنمایی، از آنها بک لینک نخرید.

فرض کنید که دو نفر داریم به نام های آقای «الف» و آقای «ب» که هر دو می خواهد فروش اینترنتی عطر را انجام دهند. با آپدیت و بروزرسانی الگوریتم پنگوئن استفاده غیر معقول و بیش از حد یک عبارت به عنوان انکرتکست در لیست تخلفات گوگل قرار گرفته است. بله، به نظر میرسد که گوگل نمیتواند این موضوع را بدرستی تشخیص داده و در مورد آن قضاوت کند. پس هر موقع که از مدیران آن سوال شده، آن‌ها به شدت آن را نفی کرده‌اند. کلیه خدمات توسط یک تیم حرفه ای ، مجرب و بیش از 7 سال سابقه انجام میشود تا نتیجه عالی را برای شما رقم بزنیم. در این پروژه نیز در میزان کلیک، ایمپرشن، CTR و رتبه میانگین رشد داشته ایم.

یکی از عوامل موثر در بهبود سئو و افزایش رتبه سایت، بک لینک ها هستند. آنها به نوعی، میزان اعتماد دیگران را نسبت به سایت شما نشان می دهند. موتورهای جستجو با بررسی بک لینک ها متوجه می شوند که صفحه وب سایت شما چقدر برای کاربران معتبر است.

طبیعی – پیوند حمایت مالی نمی شود ، متن لنگر مارک یا اسپم نیست و صفحه ارجاع دارای تعداد طبیعی پیوند است. در صورت عدم رضایت شما، تمام مبالغ دریافت شده، سفارش بک لینک با کمال احترام تقدیم خواهد شد. مطالعات مستمر و گسترده و همچنین تجربه های موفق ما در زمینه لینک بیلدینگ، می تواند شما را در این مسیر یاری نماید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در همین زمینه، با ما در تماس باشید. آیا میدانید سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای مهم سئو و رنکینگ گوگل است؟ افزایش سرعت بارگذاری سایت باعث میشود گوگل امتیاز ویژه ای برای سایت شما قائل شود. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. برای اینکه انتخاب ابزار مناسب برای پروژه بعدی را برای شما راحت تر کند ، من جلوتر رفتم و هر ابزاری را آزمایش کردم تا ببینم چه تعداد بک لینک را می توانند پیدا کنند و همچنین سایر ویژگی های منحصر به فرد دیگری را که هر کدام ارائه می دهند. این تاکتیک شامل دستیابی به وب سایتی است که دارای پیوند خروجی خراب است (پیوند به منبع خارجی) و پیشنهاد می کند آن را با پیوند به یکی از صفحات شما به روز کنند.

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما