کلینیک زیبایی کاشت مو کلینیک تخصصی کاشت مو در تهران

موها همیشه در گروه‌های ۱، ۲، ۳ و یا گاهی اوقات ۴ تار مو رشد می‌کنند که در افراد مختلف این تعداد می‌تواند متفاوت باشد.

  • شما با سؤال کردن از کلینیک درباره آن‌ها می‌توانید از تنوع درمانی خدمات اطلاع پیدا کنید.
  • در این مدل کاشـت موی طبیعی، برشی در سر ایجاد نمی‌شود بلکه موهای قوی از بخش‌های پرتراکم به صورت تکی در بخش‌های مورد نیاز پیوند زده می‌شوند.
  • به مدت سه روز بعد از جراحی بایستی از شستن موهای خود خودداری کنید و پس از آن می‌توانید با استفاده از شامپوهای مخصوص و با آب ولرم موهای خود را بشویید.
  • در مکان‌هایی که کاشت مو با شدت بیشتری انجام می‌شود ظاهر می‌گردد، اندازه متفاوتی دارند و غالبا رنگشان بنفش است.

همچنین کاشت مو به‌عنوان یکی از عمل‌های زیبایی پیچیده، حتماً باید در حضور پزشک متخصص و توسط او انجام بگیرد. همانطور که می دانید مو تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره افراد دارد. افرادی که به طاسی یا ریزش شدید مو دچار شده اند، با کاشت موی سر می توانند به رفع این مشکل کمک کنند. ولی کاشت مو به روش اصولی به شیوه ای که کمترین آسیب را داشته باشد و ایجاد اسکار نکند.

دکتر نسیم مرکب سازی

همه کلینیک‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند دارای مجوز از وزارت بهداشت هستند و تجربه سال‌ها انجام عمل کاشت و پیوند موی موفق را در کارنامه خود دارند. امیدواریم که برای شما مفید واقع شود و در انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران به شما کمک کند. اگر در زمره زیباجویان قرار دارید و تا به حال موفق به یافتن بهترین کلینیک کاشت مو نشده اید؛ باید بگوییم که کلینیک تخصصی تصویر جوانی یکی از بهترین کلینیک کاشت مو تهران است و بهترین خدمات زیبایی و مراقبت از پوست و مو را ارائه می دهد. در روش DHI در بهترین مرکز کاشت مو در تهران از یک قلم برای برداشت و کاشت فولیکول‌ها استفاده می‌شود.

در این راستا، مفتخریم که کلینیک ترانسپلنت را برای روش‌های جدید flocking FUT، micrografts، FUE، SUT، BHT و سایر روش‌های روز دنیا را به شما معرفی کنیم.

  • اصولا برای بیشتر افرادی که مبتلا به طاسی سر و یا کم پشتی موی سر هستند و یا به صورت ارثی موهای خود را از دست داده اند ، روش های درمانی کاشت مو توصیه می شود.
  • بسیاری از افراد ممکن است تحت تاثیر عواملی غیر از عوامل ارثی به ریزش مو مبتلا شده باشند که در این شرایط از طریق دارو درمانی تا حد زیادی مشکل آنها رفع می شود.
  • متاسفانه اکثر این کلینیک‌ها در تهران مورد تایید وزارت بهداشت نیستند و نتایج آن کلینیک‌ها عوارض زیادی دارد.
  • ناحیه اهداکننده به نواحی با تراکم بیشتر مو در پشت و کناره‌های سر نسبت به سایر نواحی، با مقاومت بالاتر در برابر ریزش و تغییرات هورمونی اشاره دارد.

به دنبال تبلیغات نباشید و از اعتبار مرکز، به روز بودن ابزار و تجربه پزشک که تأثیرگذارترین ویژگی‌ها برای انتخاب بهترین مرکز کاشت مو در تهران هستند مطمئن شوید. با انتخاب کلینیک تخصصی هلیا، با خیالی آسوده عمل کاشت موی خود را انجام دهید. این‌که کدام روش برای هر کس مناسب است بسته به نوع طاسی، ریزش مو و بانک موی افراد متفاوت است و نمی‌توان از یک روش برای همه افراد استفاده کرد.

خدمات کلینیک :

ما در کلینیک فرهمند ، با سالها تجربه در کاشت انواع مو ، به شما کمک میکنیم که با انجام این فرایند، اعتماد به نفس خود را باز یابید. ریزش مو تحت عوامل گوناگونی نظیر استفاده از وسایل گرمایشی مانند سشوار و…، استفاده از محصولات نامناسب برای مو، رنگ های شیمیایی، هورمون و ژنتیک می باشد. اما در برخی افراد این روش ها پاسخگویی مناسب را نداشته و تنها راه چاره کاشت مو می باشد. یکی از اهداف اساسی ما در کلینیک ساعی توجه به خواسته های مراجعین است به طوری که حقوق آنان به درستی رعایت گردد.

کاشت مو تهران

به عنوان مثال کاشت ۳۰۰۰ گرافت مو به طریقه کاشت مو به روش FIT حدود ۱۰ میلیون تومان و روش SUT حدود ۱۳ میلیون تومان هزینه دارد. همچنین همین مقدار در روش میکروگرافت ۱۵ تا ۱۸ میلیون تومان هزینه دارد. اینکه آیا شما حقیقتاً به کاشت مو احتیاج دارید یا خیر، موضوعی است که تشخیص آن به عهده متخصص کاشت مو است.

با مراجعه به پروفایل هر یک از دکتر های تهران می‌توانید هزینه دقیق ویزیت آن دکتر را ببینید
. با وجود اینکه هزینه FUT نیمی از FIT و DHI است، اما اگر شما نمی‌خواهید هیچ نوع جای زخمی باقی بماند، بهتر است دو روش دیگر را در بهترین کلینیک پیوند مو در تهران، امتحان نمایید زیرا فولیکول‌ها تک‌تک از ناحیه اهداکننده استخراج می‌شوند بنابراین هیچ زخمی وجود ندارد. توصیه می‌شود پیش از انجام هر گونه جراحی کاشت مو، با پزشک متخصص مشورت کنید و از لیست عوارض و مشکلات ممکن پس از جراحی آگاهی داشته باشید. همچنین، رعایت تمامی دستورالعمل‌های پس از جراحی، می‌تواند به جلوگیری از بروز عوارض کمک کند.

خانم دكتر فرح آل قیس فارغ‌التحصیل رشته پزشكی در سال 1380 از دانشگاه علوم پزشكی شهیدبهشتی است. وی پس از گذراندن دوره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در كشور فرانسه از سال 1385 فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه جراحی پیوند مو در ایران آغاز كرده است. ایشان جهت ارتقاء سطح دانش و هماهنگ بودن با علم روز پزشكی در كشورهای پیشرفته دنیا، سالیانه در كنگره‌های تخصصی جراحی پیوند مو در اقصی نقاط جهان حضور دارند.

کاشت مو تهران

از این رو، مهارت پزشکان و وجود تجهیزات و امکانات لازم، مهمترین عامل برای ایجاد حداکثر تراکم و نتایج عالی کاشت مو در یک کلینیک حرفه‌ای به شمار می‌رود. روش‌های دیگری نیز وجود دارند که انجام آن‌های نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن و حرفه‌ای است.

دکتر حمیدرضا خراسانی در حال حاضر یکی از بهترین دکتر کاشت مو در تهران در کلینیک کاشت مو هلیا ضمن بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز دنیا، یک کادر متخصص و با تجربه نیز فراهم کرده است.

سپس فولیکول‌ها از درون پوست استخراج و برای کاشت آماده‌سازی می‌شوند. کیفیت گرافت‌های برداشت شده در این نوع کاشت نسبت به دیگر روش‌ها بیشتر بوده که مزیت بسیار مهمی است. در روش کاشت نواری به دلیل ایجاد برش در ناحیه بانک مو، نیاز به بخیه دارد. در محلی که قرار است کاشت انجام شود تعداد زیادی سوراخهای ریز ایجاد می شود که گرافتها در این سوراخها کاشته می شوند .

کلینیک تخصصی تندیس نیز یکی دیگر از بهترین مراکز کاشت مو در شهر تهران است. این کلینیک زیبایی هم اکنون دو شعبه فعال در شهرک غرب و فرمانیه دارد. البته هر دو شعبه از نظر توان، تجربه و تخصص نیروی انسانی و پزشکان متخصص در یک سطح قرار دارند و تجهیزات و دستگاه های زیبایی نظیر کاشت مو نیز به طور یکسان تهیه شده و در هر دو شعبه قرار گرفته است. بدین ترتیب با خیال آسوده می توانید از خدمات شعب کلینیک کاشت مو تندیس استفاده نمایید.

بنابراین شما بعد از مراجعه به پزشک و تایید متد مناسب میتوانید از قیمت دقیق این عمل با خبر باشید.

کاشت مو به روش SUT کاملاً مکانیزه و با دستگاه‌های پیشرفته انجام می‌شود و وسایل مصرفی آن یک بار مصرف است و همین امر کیفیت بهداشتی عمل پیوند بهترین دکتر کاشت مو در تهران موی شما را به شدت افزایش می‌دهد. از مهم‌ترین ویژگی روش SUT می‌توان به تراکم بسیار بالا در حد یک میلی‌متر و طبیعی بودن آن اشاره کرد.

بنابراین با در نظر گرفتن تمام این فاکتور‌ها، می‌توانید بهترین کلینیک پیوند مو در تهران را انتخاب کنید.

این کلینیک که در مرکز شهر تهران قرار دارد با 14 سال سابقه هم کیفیت کار خوبی ارائه می کند و هم اینکه کاملا به مشتریان احترام می گذارد. نسبت به سایر کلینیک های این لیست تجهیزات کمتری دارد ولی رضایت کاربران را کاملا جذب کرده است.

بدین منظور حتما به مراکز پزشکی و دارای تائیدیه و مجوز مراجعه نمایید.

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما