نحوه ثبت نام و دریافت «هدیه ازدواج» از تامین اجتماعی


آفتاب نیوز :

کمک هزینه ازدواج توسط سازمان تامین اجتماعی به بیمه شده واجد شرایط، هدیه و سعادتی است که سازمان تامین اجتماعی به بیمه شدگانی که تشکیل خانواده جدید می دهند، می دهد.

این کمک هزینه به بیمه شدگانی تعلق می گیرد که برای اولین بار با انعقاد قرارداد ازدواج (قرارداد دائم) و حداقل 2 سال سابقه پرداخت بیمه در 5 سال قبل از ثبت عقد ازدواج و همچنین پرداخت کننده بیمه در زمان ازدواج

مبلغ کمک هزینه پرداختی معادل متوسط ​​حقوق یا حقوق ماهانه بیمه شده (حقوق بر اساس کسر حق بیمه) و در صورت داشتن بیمه و حق ازدواج طرفین عقد ازدواج (زن و مرد) است. به هر دوی آنها

این خدمات در گذشته توسط مشمولان واجد شرایط مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی برای ارائه مدارک لازم و تکمیل فرم های درخواست انجام می شد، اما با الکترونیکی شدن مراحل ارسال این خدمت در فرم 3070 و ارتباط آنلاین با پرونده. شهروندی پایگاه داده، ضمناً پس از ثبت ازدواج در سجل اسناد احوال، این کمک هزینه به صورت خودکار به حساب واریز می شود، بیمه شدگان قانونی نیز می توانند درخواست خود را برای دریافت آن در سامانه خدمات الکترونیک وزارت بهداشت ثبت کنند. سازمان تامین اجتماعی.

نحوه ثبت نام و دریافت کمک هزینه ازدواج

راه ثبت نام برای دریافت کمک هزینه ازدواج به این صورت است که به صفحه تامین اجتماعی مراجعه کرده و اطلاعات خود را در قسمت بیمه شدگان – پشتیبانی کوتاه مدت وارد کرده و برای هدیه عروسی اقدام کنید.

پس از احراز شرایط دریافت کمک هزینه ازدواج، کاربر با انتخاب دکمه «تایید و ادامه» درخواست را ثبت می کند و پس از انتخاب دکمه تایید و ادامه، اپلیکیشن در سامانه متمرکز کمک هزینه ازدواج ایجاد می شود. تعهدات مدت معین و به ریاست امور مالی ارسال می شود.

در صورت عدم موفقیت در درخواست کمک هزینه ازدواج و داشتن سوال در مورد آن می توانید درخواست خود را ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما