علیریزو فغانی کجا خداحافظی می کند؟ روز جدید

کمیته داوران فدراسیون فوتبال در اقدامی عجیب نام این داور را به دلیل مهاجرت علی ریزو فغانی به استرالیا در سال 2023 از فهرست داوران بین المللی فوتبال ایران حذف کرد! چندی نگذشته بود که فدراسیون فوتبال استرالیا با افتخار نام این داور ایرانی را در لیست داوران بین المللی خود قرار داد و این داور قرار است در مسابقات جام ملت های آسیا در دوحه به عنوان داور استرالیایی سوت بزند!

علیریزو فغانی در روزهای اخیر به کشور بازگشته و این بار برخلاف دفعات قبل قصد قضاوت مسابقات لیگ برتر را ندارد! در حالی که بسیاری از تیم ها به خصوص تیم های متاثر از اشتباهات داوری می خواهند بازی هایشان در هفته های آینده توسط علی ریزو فغانی سوت بزند و حتی با داور مسابقه هم تماس گرفته اند اما واقعیت این است که علی ریزو فغانی در کنار کمیته است.داوران همکاری کردند. بعد از این تصمیم عجیب او تمام شده و قصد قضاوت در مسابقات داخلی را ندارد.

او هرگز تصور نمی کرد فدراسیون فوتبال ایران او را از لیست داوران بین المللی حذف کند. در حالی که مهاجرت او به استرالیا به دلیل مشکلات شخصی و ارادتش به فوتبال ایران بود، هر بار که به ایران می آمد در مسابقات لیگ برتر سوت می زد و قرار بود کمک داور ویدئویی به فدراسیون فوتبال کمک کند. به همکاری این داور با فوتبال ایران پایان داد و آن را رسمی کرد.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما