باران پاییزی کرمانشاه را فرا گرفت


آفتاب نیوز :

علی محمدی زوراوند با اشاره به عبور متناوب امواج کم دامنه در منطقه از امروز (19 مهر) تا پنجشنبه، افزود: فعالیت این امواج باعث بارش موقت، وزش باد و افت دما می شود. در نتیجه این امواج، احتمال بارش باران به صورت موقت در مناطق شمالی منطقه به ویژه در منطقه اورامانات بیشتر است و ممکن است در این منطقه بین 8 تا 10 میلی متر بارندگی داشته باشیم.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال بارش موقت باران برای شهر کرمانشاه خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال بارندگی در روز چهارشنبه (۲۱ مهرماه) بیشتر است.

زوراوند احتمال بارش موثر پاییزی را در این موج ناپایدار پیش بینی کرد و گفت: بارندگی موثر زمانی اتفاق می افتد که نه تنها میزان بارندگی کافی باشد بلکه پس از بارندگی مجدد نیز رخ می دهد که این موج چنین شرایطی را ندارد زیرا نه تنها بارندگی آن است. قابل توجه نیست، اما تا یک هفته پس از آن هیچ بارانی پیش بینی نمی شود.

رئیس اداره هواشناسی منطقه کرمانشاه نیز با تاکید بر تغییرات دمایی ناشی از این امواج ناپایدار تصریح کرد: با ورود این موج دمای هوا در روز بین چهار تا پنج درجه کاهش یافت. هرچند فردا شاهد افزایش دو تا سه درجه ای دما خواهیم بود، اما در روز چهارشنبه دما از روز پنجشنبه دوباره دو تا سه درجه افزایش می یابد.

وی گفت: این امواج ناپایدار تغییر محسوسی در دمای شبانه مناطق مختلف منطقه ایجاد نمی کند.

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما